Menu
Nakupovalna košarica
15% popust na vsa naročila nad 40 € (DDV in stroški pošiljanja niso vključeni). Koda: MAY15
Prijazno tiskanje Povej prijatelju
kako narediti da opazite svojo pošto

Kako opozoriti na vašo pošto

V tem digitalnem dobu informacij so potrošniki bombardirani z marketinškimi sporočili iz vsake smeri.

Lahko bi rekli, da je lažje kot kdajkoli prej graditi svojo lastno blagovno znamko, pridobiti občinstvo na družbenih omrežjih ali postati kurator vsebine. Povprečna oseba prejme več kot 2900 marketinških sporočil na dan, in postaja vse težje tekmovati med hrupom in pritegniti pozornost potrošnikov.

Medtem ko bi morali paziti na svojo prisotnost na spletu, bi morali tudi razmisliti o dobrem neposrednem trženjskem kampanju, saj je učinkovit način pridobivanja vidnosti v današnjem svetu in vzpostavljanja povezave s svojimi strankami.

Kaj je neposredno trženje?

Neposredno trženje je oblika trženja, ki spodbuja izdelek ali storitev prek tiskanih oglasnih materialov v pošti.

Preveč elektronske pošte

Elektronska pošta je še vedno ključni del vsakdanjika vsakega potrošnika in še naprej raste, tudi če so bile predstavljene druge metode komunikacije. Zaradi nizkih stroškov elektronske pošte in neverjetnih uvidov, ki jih lahko dobimo z njo, je elektronska pošta osrednji del marketinške strategije vsakega podjetja.

Vendar pa je po poročanju Združenja neposrednega trženja (DMA) 62% potrošnikov zapustilo ali bi razmislilo o opustitvi elektronskega naslova zaradi prejemanja preveč elektronske pošte.

Medtem ko potrošniki prejmejo neželeno pošto, je to precej manj kot nezaželena elektronska pošta; prejmemo povprečno 121 elektronskih sporočil na dan v primerjavi z 2 “neželenimi” poštnimi sporočili na dan.

Neposredno trženjeNeposredno trženje

Raziskave kažejo, da smo bolj navdušeni nad neposredno pošto kot nad elektronsko pošto; 70% potrošnikov si želi izvedeti, kaj je v njihovem nabiralniku.

Pogosto se naše oči zamajejo pri branju spletnih oglasov; vsako pojavno okno takoj zapremo, ne da bi drugič pogledali nanj. Vendar pa raziskave kažejo, da 74% potrošnikov vedno ali včasih opazi oglaševanje v neposredni pošti.

Kljub temu, da so morda milenijci znani po neskončnih selfijih ali po zaslonih, je 47% milenijcev vsak dan veselih preverjanja svojega poštnega nabiralnika, 25% milenijcev pa branje neposredne pošte smatra kot prostočasno dejavnost.

Neposredna pošta traja dlje

Kljub temu da je neposredna pošta manj moteča kot elektronska pošta in jo lahko beremo po lastni želji, raziskave DMA kažejo, da 79% potrošnikov neposredno pošto takoj odpre. 

Ne samo to, ampak potrošniki pogosto hranijo svojo pošto na vidnih mestih svojih domov, kar ustvarja več priložnosti, da se blagovna znamka vidi in se vključi. Nasprotno le 45% potrošnikov takoj odpre svojo elektronsko pošto, kljub rednemu preverjanju e-pošte čez dan. Nezanimiva zadeva lahko elektronsko pošto potisne še dlje na seznamu in pogosto je sploh ne odprejo.

Povprečna življenjska doba elektronske pošte je le 2 sekundi, medtem ko ima neposredna pošta povprečno življenjsko dobo 17 dni!

Zakaj je pomembno prilagoditi svoje komunikacije

Potrošniki hrepenijo po prilagojeni vsebini in s 86% britanskih znamk, ki trenutno prilagajajo svoje komunikacije, so potrošniki zdaj pričakovali to.

Prilagajanje svoje pošte pomeni, da povečujete možnost, da bo vaša pošta odprta. Po poročilu DMA doseže prilagojena neposredna pošta povprečno 6,5-odstotno stopnjo odziva v primerjavi z le 2% za nepersonalizirano pošto. Dodajanje pravilnega imena in naslova osebe lahko poveča stopnjo odziva za 74%.

Vendar pa ne gre le za naslavljanje vaših strank po imenu na ovojnici. Gre tudi za zagotavljanje prilagojene vsebine, priporočil izdelkov in ponudb ter trenutni odnos dejansko naredi razliko. Priznanje preteklih poslov s potrošnikom poveča odziv za 34%, dodajanje relacijskih slik in prilagajanje spolu pa poveča stopnjo odziva za 23%.

Medtem ko lahko in bi morali prilagajati svoje e-poštne komunikacije potrebam svojih strank, je prilagajanje v tiskanih medijih učinkovitejše kot e-pošta, saj občinstvo prepozna in ceni trud in stroške. Poleg tega potrošniki bolje razumejo in si zapomnijo, kar preberejo na papirju, kot kar preberejo na zaslonu.

Personalizirajte svoje ovojnicePersonalizirajte svoje ovojnice

Tukaj je nekaj naših idej, kako lahko personalizirate svoje ovojnice:

  • Izberite barvne ovojnice glede na starost ali spol prejemnika.
  • Dodajte oblogo ovojnice, papir, ki je bil izmerjen in razrezan, da se prilega notranjosti ovojnice, še en edinstven detajl, ki bo naredil vašo pošto izstopajočo. 
  • Oblikujte svoje lastne po meri tiskane ovojnice; kakšen boljši način za pritegnitev pozornosti vašega zaposlenega kupca kot da ovojnica osebno privablja nanj.
    – Oglejte si naš blog: Vodnik po Litografskem in digitalnem tisku.
  • Preizkusite različne velikosti ovojnic. Prevelike ovojnice imajo najvišje stopnje odziva gospodinjstev v primerjavi z drugimi mediji, in sicer 6,6% (sledijo razglednice s 5,7%). Pri 37% imajo prevelike ovojnice največji donos na vložek gospodinjstva v primerjavi z drugimi mediji.
  • Uporabite pravi žig na svoji pošti ali celo personaliziran žig, to lahko močno izboljša odprtje in stopnjo odziva.

Kaj priporočamo?

  • Kombinirajte neposredno pošto z drugimi trženjskimi kanali, da zajamete različne občinstva; dokazano je, da ko so potrošniki izpostavljeni vašemu sporočilu prek več medijev, poveča se odzivnost in prepoznavnost blagovne znamke. 
  • Razdelite svoje stranke glede na starost, spol, interese, vedenje in zgodovino nakupov ter prilagodite svoje pošiljke temu, bolj osebno je doživetje za potrošnika, večja je verjetnost, da boste dosegli visok donos na vložek. 
  • Ne zasipajte svojih strank s konstantnim nalivom pošte, to bo le škodovalo vaši blagovni znamki.
  • Kjer je mogoče, vključite le eno ponudbo, saj bodo večja sporočila in ponudbe zmedla vaše bralce.
  • Vedno vključite poziv k dejanju, da spodbudite prejemnika, da takoj po prejemu vašega sporočila ukrepa.